آخرین اخبار
کد مطلب: 80527
درمان بيماري مغز واعصاب يکي از مشکلات مهم در شهرستان لردگان است
تاریخ انتشار : 1393/06/09 13:43:03
نمایش : 1779
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: بحث درمان بيماري مغز و اعصاب يکي از مشکلات مهم در شهرستان لردگان است.
به گزارش سلام لردگان، اکبر سليماني پيش از ظهر يک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجراي دقيق برنامه هاي طرح تحول سلامت مي توان کيفيت خدمات درماني را در اين استان افزايش داد.

وي تصريح کرد: با افزايش کيفيت خدمات درماني مي توان نيازمندي هاي اين استان به ساير استان هاي کشور تا حد ممکن کاهش داد.

سليماني ادامه داد: همه تلاش ما بر اين است که استان هاي ديگر به خدمات درماني اين استان نياز داشته باشند و بتوانيم بيمار را از استان هاي ديگر از جمله خوزستان به اين استان جذب کنيم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، يادآور شد: افزايش دسترسي به خدمات درماني در شهرستان‌ها و نقاط محروم اين استان، افزايش تخت‌هاي بيمارستاني و همچنين افزايش پزشکان متخصص از ديگر برنامه‌هاي دانشگاه علوم‌ پزشکي اين استان است.

سليماني با اشاره به اينکه در تلاش هستيم ظرف مدت پنج سال آينده مشکل فضاي فيزيکي بيمارستان‌هاي استان را برطرف کنيم، اذعان داشت: لازم است خدمات تخصصي و فوق‌تخصصي موجود دراستان چهارمحال و بختياري افزايش داده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد با بيان اينکه طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته قرار است تعداد تخت‌هاي بيمارستاني فعال در اين استان ظرف مدت پنج سال آينده دو برابر شود، عنوان کرد: اين امر در راستاي ارائه خدمات مناسب به مردم تاثير به‌سزايي دارد.

سليماني با بيان اينکه در حال حاضر 10 تا 15 درصد از زوجين با مشکل ناباروري مواجه هستند، تاکيد کرد: اين زوجين براي درمان خود مجبورند به استان‌هاي همجوار به‌خصوص اصفهان و يزد بروند که اين امر هزينه درمان آن‌ها را افزايش مي‌دهد و در تلاش هستيم ظرف مدت سه سال آينده اين مشکل را نيز برطرف کنند.

پيوند کليه يکي از مشکلات درماني چهار محال و بختياري است

معاونت درمان دانشگاه علوم‌ پزشکي شهرکرد گفت: پيوند کليه يکي ديگر از مشکلات درماني است که در استان چهارمحال و بختياري وجود دارد و به محض اعلام آمادگي شخصي براي اهداء کليه، قسمت پيوند کليه در بيمارستان‌هاي اين استان راه‌اندازي مي‌شود.

سليماني بيماري مغز و اعصاب را  را يکي ديگر از مشکلات موجود در بحث درمان به‌خصوص در شهرستان لردگان دانست و اظهار داشت:لازم است همه اقدامات لازم جهت اين مشکل در شهرستان لردگان صورت گيرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد با اشاره به چالش‌هاي موجود در معاونت درمان دانشگاه علوم‌ پزشکي شهرکرد، عنوان کرد: نبود نيروي متخصص به تناسب افزايش خدمات و کمبود اعتبارات از مهم‌ترين مشکلاتي است که ما در حوزه درمان با آن‌ها دست به گريبان هستيم.

سليماني تاکيد کرد: در بخش سوانح و سوختگي در استان چهارمحال و بختياري پزشکان قادر هستند به افرادي که تا 35 درصد دچار سوختگي هستند خدمات ارائه دهند و سوختگي با شدت بيشتر را به استان اصفهان اعزام مي‌‌کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس